Abi
Oled unustanud oma parooli?
Kui oled unustanud oma parooli, siis vajuta sisselogimiskasti juures olevat linki “Unustasid parooli?”. Seepeale saadetakse Sinu e-posti aadressile uus parool.
Sinu e-posti aadress on muutunud?
E-posti aadressi muutumise puhul logi sisse oma kasutajakontole ning muuda seal ära oma e-posti aadress. Edaspidi tulevad uuringukutsed Sinu uuele aadressile. E-posti aadressi muutmisel muutub ka Sinu kasutajanimi.
Sinu postiaadress on muutunud?
Oma postiaadressi muutmiseks logi sisse oma kasutajakontole ning muutke seal ära oma postiaadress.
Tahad paneelist lahkuda?
Paneelist lahkumiseks logi sisse oma kasutajakontole ning vajuta seal linki “Soovin lahkuda paneelist”. Kõik Teie andmed kustutatakse ning uuringukutseid Sulle edaspidi enam ei saadeta.
Kutses saadetud link ei tööta, mida teha?
Kui saadetud link ei toimi, kopeeri see oma veebilehitseja aadressiribale. Kui ka sellest ei ole abi, võta ühendust meie kasutajatoega paneel@turu-uuringute.eu.
Saite kutse, kuid Sul ei lastud vastata?
Küsitluste korraldajate jaoks on väga oluline, et vastajate seas oleks nii mehi kui naisi, nii noori kui vanu. Seetõttu võib tekkida aeg-ajalt olukordi, kus Sinuga sarnaste vastajate kvoot võib olla juba täitunud. Kvoodi täitumisel ankeet lukustub ning vastamine ei ole enam võimalik.
Sa pole saanud kätte oma tellitud preemiat?
Esiteks veendu, et Sul on piisavalt punkte väljamaksete tegemiseks. Teiseks veendu, et Su postiaadress on korrektne. Kuna preemiad toimetatakse Sinuni Eesti Posti abil, siis võib see võtta olenevalt Su elukohast aega kuni 4 tööpäeva. Juhul, kui preemia saabumine viibib, palun võta meiega ühendust (kontakt).
Sa ei saanud siit oma küsimusele vastust?
Kui eelpool välja toodud küsimused ja neile antud vastused Sinu murele lahendust ei pakkunud, siis võta meiega julgesti ühendust ning edasta oma mure. Kontaktid leiad siit.